DU KAN BARA FÅ MÄNNISKOR ATT LE

 
OM DE SJÄLVA VILL
 
 
Jag är så konstig. När jag sitter vid datan ock surfar så finner jag oerhört mycket i mitt hem att ta tag i, som till exempel så har jag nu efter månader av uttrycket jag gör det imorn, fyllt en papp-påse med bara kaffekoppar som jag aldrig använt mer än när jag bodde hemma. Så nu äntlligen ska jag släppa taget om dem. Det var om någonting, på tiden.
 
 
Men vet ni, denna dagen är en fin dag. Solen skiner ock det gav mig en anledning att ge mig ut på rullande fötter. Packade en liten väska ock styrde mot en väg där trafiken inte är i rusning. Sedan började jag min morgon med en inlines-tur. Om det var 10 år sedan som jag rullade, oväl det, så var känslan idag, en fantastisk sådan, helt oemotståndlig. Så det blir det mer av minsann under årets gång.
 
Nu ska jag förbereda chia-pudding till morgondagens frukost, jag ska baka en tosca-tårta till denna fredag-kväll ock sedan ska jag städa klart i köket. Utöver så är fredagen fulländad när jag unnar mig rosévin ikäll. En ny pärlande sort blir det, kvällen till ära. Om jag gillar livet? :* KABOOOOM !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0