CAUSE U GOT ME FLYING

 
 
Denna fredagen försvann med vinden. Men det gör mig inget. Nu har jag fått en till mässa inbokad på jobbet. Den mässan låg på en av mina lediga dagar, så av de omtalade 6 lediga dagarna, så är det nu bara fem ock efter denna avslutade fredag-kvällen ock morgondagens lördag så återstår tre lediga dagar att ta vara på i maj. Känns galet, men ändå fantastiskt!
 
Imorn är det lördag, som att ni inte visste det liksom. Jag ska först möta upp en fin klunga människor vid halv fem för lite vin-häng, sedan ska vi ta oss mot skövde ock roa oss som bara vi kan. Det ska bli skönt känner jag.
 
Nu ska jag återgå till mitt rosé :) Trevlig kväll ock helg på er :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0