17:03

 
 
 
 
 
 
 
En rutten dag om sanningen ska fram, jag ock regn alltså, vi är det sämsta team ever. Men ändå så känner jag bara, låt regnet falla, vad fan gör det igentligen förutom att man blir lite trött ock nere..! Mina nysådda ärtor ock dill kommer nog tacka vädergudarna för det, ock på så vis tackar jag dem också.. Mums, det blir gott i sommar, färsk dill ock färskpotatis med grillad lax... Kors, här drömmer man sig bort en stund minsann. Tur jag ha det framför mig än!
 
 
Nu diskar jag för fulla muggar. Sedan ska jag vattna ock därefter fixa naglarna. Imorgon ska jag till Göteborg på fruktmässa, spännande! Annars då? Joo det känns som något virus närmar sig. Har flåsor i hela halsen ock även på den där dinglande, droppformade saken som sitter i halsen som jag inte vet namnet på... Haha, ah det gör ont när jag sväljer ni vet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0