WE ARE THE WORLD

 
 
Slumrade till lite granna undertiden filmen rullade igenom. Kommer inte ihåg att jag såg speciellt mycket, som vanligt när jag tittar på film. Kommer nästan inte ens ihåg vilken film jag startade igång, men det jag kan minnas är att det var fantastiskt skönt att få sig en liten tupplur på några timmar. Nu har jag precis avnjutit en kopp kamomillte, ock myser framför tv:n. Känner mig redo att jobba nu genom veckan, innan jag har en ledig helg, som är totalt uppbokad i vanlig ordning. Förbannat skönt att ha så mycket att göra ändå. Är man bara ledig 2 helger i månaden så får man använda den tiden på bästa sätt. Det finns så oerhört många nära som man vill träffa när väl alla kan :)
 
Nu blir det lite mer soffhäng innan jag kryper ner i sängen som jag bäddade rent igår.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0