MUSIK IS MY WORLD

 
 
 
Igår blev det en tur till skövde ock jag fick med mig det som jag planerat. Köpte en dator av ett annat märke än acer, men är lite tveksam. Kanska ska åka in ock byta till en annan, ock landa i acer som jag kört på de senaste åren. Jag vet ju att det är en bra dator. Men för att få samma prestanda som på den jag köpte igår, så kostar det kanske tre lax extra... Jag vet inte alltså, ska kolla upp hur lång betänke-tid man har på sig, så får jag avgöra det fram tills dess.
 
Men kameran, kaffemaskinen ock högtalarna kommer jag garanterat ha kvar. Måste dock lära mig hur man använder kaffemaskinen, hur man måttar upp vattnet. Sedan måste jag nog läsa en hel del om systemkameran. Men högtalarna, jävla vad fint det låter nu även i sovrummet :) LYCKAN ÄR TOTAL!
Men nu är det först jobbarhelg på ingång, med start klockan 15 idag .... BUUUH!
 
 
Lenovo IdeaPad Z50-70 15.6" Bärbar dator (svart)
 
 
  
 
Logitech Högtalarsystem Z906

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0