MOTTOT KAN VARA "STRONG AS LIFE"

 
 
Idag är jag oerhört matt. Har inte varit helt hundra på ett par veckor nu. Det började förrförra helgen med en extrem huvudvärk på söndagen. Sedan gick jag in på den nya veckan med en härlig förkylning, huvudvärk ock hosta. Klarade mig dock ifrån feber ock alla influensa-virus, så jag har jobbat på. Denna veckan har jag haft bedrövligt ont under revbenen, en lite kula har jag upptäckt precis under, som jag aldrig har haft förut. Men jag tror att det bara är någon typ av sträckning eller något, så jag ska avvakta med det. Nu ska jag alldeles strax iväg ock jobba, ska äta lite nu innan bara. Hoppas på att må bättre snart, ock att hitta en annan inställning till mig själv, för det är vad jag tycker är svårast.
 
 
 
Försöker hålla humöret uppe varjefall :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0