MOBILBLOGG

 
Fan vad smidigt det är att mobilblogga alltså. Lite kul också. Min mobil rockar mer än mer! Idag steg jag upp tidigt i vanlig ordning som ni såg. Jag besegrade gymmet ock körde ett benpass, ganska slapp start fick det bli, men huvudsaken är ju att man börjar någonstans. Dessutom så fick jag sådan hosta, folk började uttrycka sig i form av, "du borde inte träna: ock "ta det lugnt idag" ... Tillslut tröttnar man på det ock går med raska steg hemmåt istället. Så en ledig dag, då kan jag lägga oväl en halvtimma på att fixa ordning en stor frukost som jag sedan kan må bra av 🍞🍎🍌. Har precis fixat mig väldigt väldigt enkelt. Tänkte ju bara vara hemma ock greja idag men ska även utföra en tur till Skövde en snabbis bara 😇 . 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0