MISS MOVIN' ON

 
 
Tjabba krabba på er! Vilken dunderskön helg jag har haft, ock trots det så har jag jobbat. Men igår när jag kom hem vid halv fyra, så gjorde jag bara en beställning som ni såg, sedan slocknade jag ganska på direkten. Så jag var mer eller mindre slutkörd. Vet inte ens om klockan hann slå sex... Hoooh! Men jag vaknade dock vid elva, gick upp ock åt ock sedan somnade jag igen. Vaknade vid fyra, perfekt! Min rytm har anlänt igen. Fantastiskt skönt att vakna så tidigt :)
 
I lördags var jag varjefall till skövde ock spelade bowling igen. Fick feeling från förra helgen, så jag ville gärna göra det igen. Skulle bannemig kunna tänka mig att spela ett par gånger i månaden. Så kul tycker jag att det är. Denna gången hade jag fruktansvärt mycket tur ock slog in 17 spare ock 8 strike:ar på bara 3 serier. Alltså vart det kom ifrån fattar jag inte :o Superkul ändå trots poäng eller inte! Efter bowlingen åkte vi till Marie, gjorde varma mackor ock slog oss ner framför melodifestivalen, därefter en film innan vi avslutade en fin lördagskväll. Får tacka Therese ock Marie för skönt sällskap :D
Idag började jag min morgon på gymmet följt av frukostmys med mamma. En fantastiskt bra start på dagen. Ock att solen fortsätter att lysa dagarna "långa" får mig att må som en kung. Nu har klockan passerat 14 så jag ska fixa ordning mig nu, ock sedan blir det extra kvällsjobb för min del :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0