JOBBAR PÅ ATT ÄTA REGELBUNDET

 
 
Jag försöker lära mig att äta regelbundet - frukost, lunch, middag och 2-3 planerade mellanmål. Då har jag känt av att jag har energi hela dagen, jag får i mig den näringen som jag behöver ock suget av att småäta har inte samma existens som när jag skippar måltider, pga jobb eller annat. Så denna veckan ska jag, trots jobb, försöka att hålla ett någorlunda tidsschema. Det som jag behöver jobba på är att minska varje måltid, då jag äter mycket varje gång. Nämnde jag att jag fått ryggfett nu ocksååå. Huuuh, ska strax gå till gymmet. Det känns ganska motiverande faktiskt. Men frukosten ska ju vara ett stort mål, vilket passar perfekt för mig. Jag älskar ju frukost, ock speciellt när jag lagt ner till tid på att fixa ordning den, då det finns lite olika variationer, som müsli, havrefras, hambakat bröd, frukt, ock jag äter gärna lite av varje punkt punkt punkt. Nepp nog om detta, nu ska jag fylla upp vattenflaskan ock traska iväg för ett magpass.
 
Mmmm, visst ser det asgott ut eller :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0