I SKRIVANDETS STUND

 
 
Inser att jag av denna fredagens timmar har tagit tillvara på i stort sett alla.. Började min morgon på gymmet. Sedan gick jag hem ock dukade upp en ordentlig frukost. Så som jag brukar göra när jag inte jobbar morgon. Har även hunnit städat av, tvättat, bytt sängkläder ock hängt upp nya gardiner som kom i ett paket häromdagen.
 
Jag blev även med en kick av energi ock ett sprudlande humör, efter mina timmar på gymmet, så jag drog igång ock tvättade bilen. Kors i taket, vad skitig den var, innan då vill säga. Men såg nu ikväll när solen slocknat att jag missat ett litet ställe. Pedantiskt som man är när det kommer till bilen, så planerar jag att gå ut ock fixa det imorn bitti. Sedan ska jag hjälpa mamma ock Göran med taket på den kommande toaletten. Kvällen ägnar jag i skövde hos Madde ock Björn, då det var alldeles för längesedan jag träffade dem, så det blir kul :)
 
Nu har jag precis ätit middag, som bestod av hemmagjord pizza. Det enda jag planerar för återstående timmar, är att tömma vinflaskan? Varför ? Bara för att jag kan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0