GE MIG DIN HAND, JAG SKA HÅLLA DEN HÅRT

 
 
Bortsett från huvudvärken, så mår jag så förbannat bra, som har så respektfulla människor runt om mig alltsåå. Denna helgen var en high-five-weekend må jag säga. Känslan av att bara vara tillsammans, den är allt bra fin.
 
I torsdags kväll när jag kom hem från jobbet vid halv elva, så kom Fredrik hit, ock stannade ända tills idag. Nu har han anlänt till växjö ock jag räknar ner dagarna tills nästa gång. I fredags så spelade vi bowling med min fina syster ock hennes pojkvän, Viktor. Killarna är ju bättre på sånt, det är givet, men jävlar vad jag tycker om bowling, även om jag är en riktig jävla looser på det. Efter bowlingen så drog vi till en pizzeria i skövde, något på b tror jag. Hur som, det smakade illgött alltsåååå. En riktigt jävla fin pizza så att säga!
I lördags slappade vi gärnet ock laddade upp för en vin- ock räkkväll ock melodifestivalen såklart. Ock idag, så har vi göttat oss i soffan all day long så att säga. Kvalitétstid kallas det! "Så att säga" är något jag gillar att avsluta mina meningar med, TYP ..
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, ock hoppas på att bära ett huvud utan värk imorgon. Men det ska nog inte vara några problem, ock jag satsar även på att gå till gymmet imorgon efter jaa, minns någon när jag tränade senast. Ska nog köra ett göttigt magpass, så jag får smaka på träningsvärken igen. Jag fick fan träningsvärk i röven efter bowlingen i fredags, hur gick det till liksom !? HAHA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0