FINNA KÄRLEK I DE SMÅ TINGEN

 
 
Nu är det bara morgondagen kvar, sedan kan jag fira med bomber ock granater att av även denna jobbarhelgen är gjord. Satan så fort det går. Man bävar för det innan man är på, sedan ska man helt plötsligt av, jihaaa liksom!
 
Nu har jag landat i soffan, ock känslan av att imorn eftermiddag få bocka av en katastrofalt dålig vecka är oslagbar. Fan så skönt det känns alltsåååå. Ock jag ser fram emot måndagen ock få ha en riktig städardag, utan några hinder. Det är konstigt att man längtar efter att städa faktiskt, men så jag gör.  Får ofta mersmak om jag drar igång med något, även om fighten av att ens finna motivation att börja kan vara djupt nergrävd. Men igår morse när jag gjorde en ny liten touch på köksbordet, så flög den där feeling om ordning ock reda till mig som ett brev på posten.
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0