SEGLAR IN

 
 
 
 
 
Min helg i Ullared var hur bra som helst :) Träffade göttigt folk på fredagen, som jag hoppas få träffa igen ock hade allmänt kul på lördagen. Utöver så hade jag det jävligt fint dagarna långa. Blev en del shopping, massa grillning ock alkohol i överflöd. Men inte till odrägliga höjder. Yeppp en fantastisk weekend. Men jag ock Ullared går inte hand i hand minsann. Sjuk jag blev ock sjuk jag är. Hemfärden på söndagen var katastrofalt jobbig, så när jag kom hem slängde vi ihop maten som vi hade över från helgen. Jag ville bara gråta. Ni vet när smärtan tar över hela kroppen innifrån ock ut. Usch! Så det blev inte mycket mat förtärt där inte.
Igår när jag vaknade satt febern på plats igen, men jag hade mina sysslor som jag även genomförde. Sedan hade jag en inbokad dejt med tjejerna på kvällen, ock det ville jag inte missa. Men jag tror även att det gjorde mig gott. Väl hemma runt 22, plockade jag fram pensel ock den vita snickerifärgen. Målade ett varv i dörrkarmen innan jag kröp i säng ock somnade fort, i samma hastighet som blixten slår ner om man ska jämföra med något.
 
Idag är jag mer eller mindre människa, jag känner att jag faktiskt mår bra. Vet inte om känslan tar över, då det kommer bli galna dagar nu på torsdag, fredag ock lördag, men kan man intala sig själv att man mår bra, då gör man det. Min röst sitter inte på plats, men den ska nog segla i hamn tills morgondagen alternativ torsdagsmorgonen. Men nu är dagarna är räknade. Imorn är det slutspurten med nagelfix, hårfärgning ock lite outfits-check. Tjejernas alkohol har anlänt ock nu har jag en känsla om att det är vi mot världen! Nu ska vi ha så himla kul, ock låta Törebodas gator sjunga än en gång! Låt de gunga med oss, är ni med mig?
 
Nu ska jag slå på skansen =) Norlie & KKV joinar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0