21:13

 
 
TJAAA!
 
Hoppas ni haft en bra måndag ock en bra start på veckan :) Jag skulle ju igentligen jobba nu, men imorse när jag var ute ock sprang så ringde chefen för att se om jag kunde börja tidigare ock sluta fem istället. Inget som jag tackar nej till, så jag cyklade hem, duschade ock var där timman senare :) Så nu ikväll har jag ätit färskpotatis till middag ock en hel förpackning med glass till efterrätt :) Så nu är jag mätt ock belåten. Ska bara titta på ett eller två avsnitt av förspelet, sedan ska jag krypa i säng.
 
 
Så det blev ingen städning över huvudtaget hos mig, men det har jag tid med i veckan sedan :) Helt plötsligt blev jag ledig onsdag, torsdag ock fredag, hur fantastiskt? =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0