RENA DJURPARKEN

 
 
 
 
 
 
Idag hade jag ett kortpass mellan 9-13.30. Alltså en sådan tid har jag aldrig haft förut, hur gött känns inte det liksom :) Dock så var det mycket frukt som kunde fyllas på igår som jag fick gå igenom, så tiden sprang iväg. När jag hade jobbat över en halvtimma så fick jag nog. Sådana här dagar önskar man att man kunde stämpla in ock ut, för det händer så ofta som man inte kommer iväg i tid, så då får man jobba gratis.. Det värsta är väl att jag även får gå dit imorgon, på min lediga dag ock göra hela fruktbeställningen, då jag inte hann med det idag. Då blir det ännu mera gratisarbete. Så himla orättvist ! .... Aja finns inte så mycket man kan göra åt det ... Nu ska jag lägga mig i soffan ock ligga här hela kvällen tror jag. Man svettas konstant på jobbet såhär dags på året, så nu går dagarna på repeat som jobb, duscha, äta sova, jobb, duscha, äta, sova .... Jaaah ni fattar. Då är det gött ock bara slappa när man kommer hem.
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0