JUST IDAG ÄR JAG STARK

 
 
Tjaaaa på er alltsååå! Mitt ordförråd berstår av många "alltsåå", bara att vänja sig ;)
 
I fredags var jag, Hanna, Marie ock Therese på sand i Mariestad ock åt tapas innan vi började drägla i biosalongen framför Magic Mike XXL ♥ När den mannen tar ett dans-move, yepp då fastnar jag med en gång. Så jääävla fascinerande (y) Allt ser bara så bra ut! En bra fredag med tre fina tjejer!
 
Igår sken solen, som en öppning på hela veckan. Har legat i soffan konstant, ock regnet har fallit, dagarna in ock ut. Varje dag har varit den samma. Så då har det passat bra att vara sjuk .. Men igår när jag vaknade ock blev bländad av den blåa himlen, skrek min kropp av glädje! Så jag passade på att ägna några timmar i solen =) Sedan åkte jag, Therese ock Marie ock spelade minigolf i Mariestad. Därefter handlade vi lite för att göra hemmagjord sushi. Premiärtur för mig. Jag var hungrig som en varg, ock trodde faktiskt att det skulle vara gott. Men ah nee, grimascherna satt på plats, men jag tryckte i mig fyra stycken, *stolt* sedan fick jag nog. Tittade konfunderad över hur Therese ock Marie avslutade varje sushibit med ett typ av Mmh. Alltsåå vaa ? I min värld passar det bara inte. Men jag är glad att jag testade, det fick mig att inse att det var sista gången ocksåååå! Men det blev en bra lördag!
 
 
 
 
Idag tog jag överranskande nog en lång sovmorgon. Nu har jag precis tvättat bilen som imorgon tar oss till Falkenberg på en liten semester-resa. Så denna söndagen blir det bara packning på schemat =)
 
Utöver så har jag bara lite envis hosta kvar, fan vad skönt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0