FREE FOR TODAY

 
 
God förmiddag. Började min dag med lite nätshopping. Var tvungen att beställa lite nagelprylar. Eller tvungen och tvungen, men jag ville det helt enkelt (a) Både gelen ock tipparna var slut ock det blir inga fina naglar utan det...
 
Sedan gick jag till coop ock la en fruktbeställning tills imorn. Tog en timma ock sedan cyklade jag till mitt lilla 2 kilometers spår, ock sprang helt enkelt. Jag sprang inte för livet, men lite fortare än en promenad skulle jag väl kalla det. Stannade vid vägkanten ock plockade lite blommor som jag ska ta in i lägenheten :) Sedan gick jag ock hämtade ut lite paket. Nu ha jag landat i soffan ock planerar att gå ut ock tvätta bilen, men solen skiner till o från, så jag får avvakta lite sålänge.
 
 
 
 
 
Behöver bara hitta ramar till dessa två affischer. Var dock slut på lagehaus, men såg att det fanns på åhlens, så jag får väl ta en sväng någon dag, kanske idag? Tyckte de var ganska dyra som kostar 300 kronor per styck, men ska det va så ska det .. !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0