TURN ALL OF THE LIGHTS DOWN

 
 
 
 
 
 
Vad skönt det är när allting faller på plats. Beställde fyra olika klänningar förra veckan, alla var jättefina, men jag tänkte att jag skulle välja ut en av dem att ha den 24:e. Men alla fick gå raka vägen tillbaka, då ingen passade eller inte alls såg ut som jag hade förväntat mig. En gnutta stress kröp sig på, men jag letade vidare. Igår kom mitt femte val av klänning, ock tack o lov att jag kunde ha den, så nu kan jag vara lugn på den fronten. Så mycket annat man ska hinna med innan, så det känns skönt att klänningen has arrived så att säga. Då kan längtan efter en fin kväll få ta över.
 
 
Idag planerar jag att dra till gymmet, då jag har jobbat hela veckan ock total-latat mig.
Sedan ska jag fortsätta med mitt standard-städ som jag alltid gör när jag har lite ledig tid.
Utöver så blir det jobb ikväll, ock därefter --> ledig helg! kabooooom :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0