TJABBA READERS

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Med gjädje bockar jag av denna helg av arbete. Den har sprungit över mig som ett gatlopp, men jovars, det tackar jag för. Har spenderat mina kvällar med lyxmat, kex ock ost, gurka, blomkål ock dipp, dadlar ock mango :) Valde ett nyttigare alternativ då jag provar 30 dagar utan godis, men jag ville ju ändå tillfredställa mina smaklökar, dessutom ville jag ändå unna mig något gott.
 
Utöver från den gångna veckan, så har jag, bortsett från jobb, tvättat som aldrig förr, dagarna lång. Jag har hunnit gratulera min syster som fyllde 25 i onsdags. Det blev en riktigt långdag med dem :) Sedan har jag renoverat mitt köksbord :)
 
 
 
 
 
 
Imorgon är jag så jävla ledig, så jag tänker spendera min morgon på gymmet, då denna veckan inte gjort mig något starkare. Sedan ska jag fixa ordning mig lite innan jag åker till Fredrik :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0