I skrivandets stund med pizza, derulo o inspoo :)

 
 
 
 
 
Vad jag älskar att göra nära jag inte orkar något annat. Pyssla hemma, med skön musik i bakgrunden. För några veckor sedan så gjorde jag en offring på mitt köksbord, med en vinna eller förlora-känsla. Gick in för det, ock så blev det så betydligt mycket snyggare. Det var ju denna bilden här nedan. Hade gärna gjort stolarna i samma tema, men där gick gränsen. Bordet fick en så mycket finare nyans. Sedan drog mitt intresse för blommor över mig. Minns när jag var liten ock jag ofta var ute ock plockade blommor i trädgården ock ställde in på bordet. Det gjorde så mycket. Så då bestämde jag mig, att alltid prioritera en bukett rosor på bordet även i dagens läge. Så när man väl har ingredienserna till att variera sig, då gör jag gärna det :) Som ni ser har det skett en liten ändring nästan varje vecka. Gillar alla bilderna, så jag kommer ju stanna i denna cirkeln.
 
 
Men nu då, efter en dag med en rörmockare som har varit här, jag har skött om pannan, så värmen kommer ut i dessa lägenheter, ock imorn förmiddag kommer Andreas hit ock kollar över toaletten, kanske händer att han snickrar lite också. Jag har ingen aning :)
 
Men då passar jag på att skriva ner saker som jag på något vis drömmer om, längtar efter ock helt enkelt bara inte kan släppa ögonen ifrån, som bara handlar om mig ock mina viljor. För att få ordning på mitt kök nu då, så precis som min syster också sa, "vad ska du göra med stolarna?" Det har vandrat många spöken i min hjärna, men efter många om o men så har jag bestämt mig för att införskaffa mig volangdynor ock innerkuddar till köket. Gör mig redo för en "det-gick-i-låset-känsla" på de köksmöblerna som jag har nu :) Så jag skalade äpplet ock beställde detta här nedanför :) Det är något med dynorna med volangerna alltsåååå :D !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0