GODMORGON BRAIGA LÅT

 
 
 
 
Usch, idag sitter jag här, oerhört trött. Stängde igår ock idag står öppning på schemat. Men jag ska försöka hålla humöret uppe. Det brukar gå ganska bra, såfort man kommer dit :) Sedan ikväll vid halv sju när jag kommer hem, ska jag enbart titta på gårdagens premiär av farmen, sedan ska jag nog typ SOVAA. :)
 
Igår skickade jag en spellista till min syster inför helgen. Så nu börjar nog allting falla på plats. Dagarna springer ju över så förbaskat fort. Men i veckan så återstår hårfärgning som antagligen blir imorn, jag ska sätta i guldslingorna på torsdag, ock på fredag ska jag försöka hinna fixa mina naglarna innan jag börjar vid 15. Så jag satsar på att fånga dessa dagar nudåå ;) hahah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0