COOP

 
 
Nu gjorde jag precis en grej som jag har funderat över oerhört länge, men aldrig tagit mig tid till. Tiden är värdefull, ock oftast för kort. Men hur som helst, jag har precis beställt en Matkasse från coop. Men eftersom jag har ett fokus just nu på att tömma min frys, så beställde jag den till den 2:e februari. Ska bli väldigt intressant att se vad det kan tillföra. Många uppskattar ju dessa matkassar. Nu längtar jag efter att få säga min åsikt. Kommer såklart uppdatera om det den veckan. Men först ska jag ta mig igenom denna ock nästa vecka.
 
 
Wow, vad skönt det ska bli att inte behöva planera vad man ska äta, utan bara ta ett recept ock följa instruktionerna. #Förväntansfull tjej, tjohej !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0