19:37 ock jag skriver

 
 
 
 
En klapp på axeln, ock jag tar nya tag. Går in på min andra vecka utan godis. Så fint detta går :) 21 dagar kvar, sedan har jag klarat mitt första nyårslöfte. Dagen efter nyår pratade vi en massa om vad vi hade för mål o vice versa. Nada svarade jag, innan jag insåg, för drygt en vecka sedan att jag säkert har mer mål än någon annan. Men en sak i taget. Mitt första är att ta mig igenom 30 dagar utan godis. Ni ser ju hur det går, förbaskat braaaa! Tänkte bara ifall ni hade tänkt att undra :)
 
 
På coop blir vi lyckliga när vi får elektriska cigg-hållare. Idag har de satts upp ock lyckan är ju så att säga total. Alla ler!
 
 
Igår började jag min morgon i solariet, sedan gick jag ock betade av ett benpass på gymmet. Första benpasset på typ tre veckor. Idag har en doft av träningsvärk anförtrott sig till mina ben. Fantastiskt bra!
Min gårdag blev bara bättre, när jag åkte till skövde ock träffade min mysiga pojke :)
 
 
Idag har jag testat ägg med majonnäs, vilket fick mig att faktiskt gilla gulan också. Mmmm fett o protein. Sedan har jag provat på turkist yoghurt med müsli. Gjorde mig beredd på en citrongrimasch, för turkist yoghurt känns ju ganska surt, men mm, så gott det var ändåå. Fattar ni vart jag vill komma ?! Har upptäckt två nya mellanmål som smakar bra. Jag ler lite till då, så får ni ha en fortsatt bra kväll :) Ni kan ju också le lite så blir det ännu bättre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0