12:42

 
 
 
Vad jag lyssnar på när fantasin flödar åt fel håll
 
 
Trodde jag skulle vakna ock vara jättealert, men efter ett pass på gymmet, så är min högsta önskan nu att få sova bort hela dagen. Men ah nee, det går inte. Klockan närmar sig ett, så jag ska snart fixa ordning mig, eftersom det vankas jobb ikväll.
 
Men angående min rensning bland kläder igår, så blir jag så förbannat stolt. Jag lyckades välja ut kläder till samma volym som en svart stor sopsäck. Yeepp, den är full, ock jag planerar att slänga hela skiten. Öhm ursäkta, skänka :) Sedan blev det två stora IKEA-påsar med tränings- ock hemmajobbarkläder att också göra mig av med. Alltså, det trodde ni inte om mig vaa ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0