THAT'S ALL YOU NEED TO KNOW

 
 
En av 2 hektiska veckor lider mot sitt slut. Kunde jag vara lyckligare? Jaaao! Längtar så efter nästa lördag, ock få träffa fredrik! Då går jag även in på mina standardtider ock börjar med en ledig helg. Har efter helgen ett långt dubbelpass på måndagen därpå bara, med öppning ock stängning, men sedan är jag inte själv att ta hand om två lägenheter, en uppfart att skotta, trippelt så mycket jobb ock ha tillräckligt många timmar ledigt för att få upp värmen i huset. Jag har fått smaka på känslan av att kombinera 2 veckors heltidsjobb, med att ta hand om ett helt hus ock vad det innebär. Att vara själv med det, är bannemig inte så bara som man kanske kan tro. Glömmer bort mig själv lite undertiden känner jag.
 
 
Ikväll äter jag godis, i brist på annat helt enkelt med melodifestivalen framför mig ! Trevlig helg på er :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Randybic

If you’re upset about your weight and want to lose a little more, get this…

An overweight mother with pre-diabetes has just SHOCKED the medical
community by losing an unheard of 22lbs pounds in just 13 days…

....Without starving herself, she lost a total of 37lbs in the first month!
[url=http://webbyt.co/weightloss]-> CLICK HERE to see her Transformation Pics![/url]

...Even without exercising, she went on to burn off 84lbs (almost a pound a day)
and eliminated any sign of diabetes or any other life-ending diseases.

And the amazing thing is…

All she did was this D.I.Y. “carb-pairing” trick that reconditions your 3 female
weight-loss hormones to drastically accelerate fat-burning while still eating the
foods you love.

Check it out for yourself…

[url=http://webbyt.co/weightloss]“Carb-Pairing” Melts Away 37 Pounds in Just 20 Days (WOMEN ONLY)[/url]

Enjoy!

2019-09-05 @ 10:40:37
URL: http://webbyt.co/weightloss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0