RÖRIG TJEJ, TJOHEJ

 
 
 
 
 
Nu har jag mycket att skriva, men funderar på om jag ska dela upp det? aja nu kör vi. Börjar med en artikel från Töreboda city. Händelse natten till tisdag.
 

Spår i snön avslöjade snustjuv

 

En 18-årig man greps natten till tisdagen för ett inbrott vid Coop

 

Konsum i Töreboda.

 

Det var vid 01.25 som väktare och polis kallades till affären efter larmet utlösts.

Övervakningsbilder visade att en maskerad man sparkade in en ruta till entrén vid affären och plockade på sig ett antal snusdosor.

Inbrottstjuven försvann snabbt från platsen, men polisen hittade spår i snön som ledde till en lägenhet i centrala Töreboda.

Mannen kunde gripas och vid en husrannsakan hittades snuset och en rånarluva. Mannen fördes till polisstationen där han erkände inbrottet. Han släpptes sedan fri efter ett åklagarbeslut.

 

Det betydde, "håll fingrarna i styr, ock rör inte snuskylen". Sjävklart kändes det som att alla kunder skulle köpa snus igår.. Men dagen gick ock efter 21 timmar på två dagar var jag ganska snurrig. Men jag tog mig hem, skottade av uppfarten, ock lagade sedan en så fruktansvärt god måltid. Den som jag la upp igår som kom från matkassen, sjukt jävla gott alltsååå! TIPS! Men det som fick mig att må bäst igår, det var att jag fick en orkidée av en kund, Lotta Belsing. Alltså hur snälla ock omtänksamma människor kan det finnas. Jag blev så överraskad. Det som gör arbetet så mycket finare, att man får träffa så oerhört många goda personer mitt i högen av allt annat. Tack så mycket Lotta, tack! Du är fantastisk! :)

 

 
 

Vaknade imorse ock såg att snön gick på repeat, ut ock skotta bort de 10 cm som fallit över natten. Nu är det såhär att jag inte gillar att klaga på saker, om jag verkligen inte måste. Men nu alltsåå, nu börjar jag faktiskt tröttna på det. Visst, det kan få ligga kvar, men nu fan snöar det igen ock har gjort hela dagen. Så utöver min arbetstid imorn mellan 7-19, 12 jävla timmar, så kommer jag få gå ut ock skotta snö igen.... Nu hoppas jag såklart inte att orten kyls ned till 10-15 minus som alla snackar om. För imorn kommer jag bannemig inte hinna tända i pannan allltsååå. Okeey, lät jag tillräckligt irriterad? Orden får mig o låta som en gangster, men fan vad lätt det är att skriva om något som stör en igentligen så lite. Äääh fan vad fjantig jag är, hur jobbigt kan det vara liksom :D

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0