MIN VARDAG UTAN ROCK

 
 
 
 
 
Många kunder ställer frågor som går på repeat från vecka till vecka, dock inte samma människor, utan nya varje gång. Så många som frågar om Tony är min pappa. Yepp, det stämmer. Då får jag på se reda på att vi är släkt. Inte bara jag ock pappa, utan jag ock främlingen, främingen på coop. Människorna i fråga vet exakt vem jag är, medans jag mer eller mindre försöker ändra mitt frågetecken till utséende till en punkt, eller varför inte ett utropstecken. Men då välkomnar jag dilemmat; frågar man sin släkting vad han/hon heter?  Det gör inte jag, utan jag spelar med på fronten, försöker minnas storyn ock delar med mig den till pappa, för att på så vis få reda på vad denna människa över huvud taget kan ha för namn. Alltså, vaaa, alltsåå vaaaa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0