FIN KVÄLL PÅ JOBBARHELG

 
 
Nu var jobbarhelgen klar. Igår fick jag fint besök av Therese ock Marie.
När jag slutade vid fyra, så köpte jag med ost ock kex, mango, dadlar ock druvor ock ett glasspaket med glasstrutar, strössel ock chokladsås som vi kunde ha under kvällen. Så vi tillbringade kvällen i tv-rummet med massa gott, melodifestivalen ock därefter musik. Kvällen bjöd på galet massa skratt, dans ock sommarplaner. Perfekt lördag. Så himla skönt o göra något även fast man jobbar på helgerna. :)
Närmare tolv åkte de hemmåt ock jag blev ensam med alldeles för mycket gott kvar på bordet. Med en skaplig energi som jag fick av sällskapet, så drog jag igång en film ock fortsatte att äta. Runt halv två kröp jag ner under täcket ock tre timmar senare ringde klockan... Men idag på jobbet flöt allt på, halva tiden var jag något av en zombie ock jag blev tröttare ock tröttare för varje timme. Så när jag var hemma runt halv fyra idag, så åt jag ost ock kex, ock sedan somnade jag. Vaknade lagom till Hellenius hörna ock har nu precis sett klart på farmen som den farmar-nörd jag är. Nöjd av allt vad denna helgen gav!
 
 
Bjuder på 3 raka från gårdagens mello. Första låten kommer vara ännu bättre med en bra dänga i basen alltså, power! Sedan var ju jonkla-låten, den sista under gårdagens avsnitt väldigt väldigt fin. Synd att man inte kan lyssna på den nu, men det blir kul o se den i finalen istället. Ock den fick stämningen i mitt tv-rum att bli ännu bättre, vilket man knappast kunde tro skulle kunna ske, med de glada läppar vi besatt redan innan han drog igång. TACK!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0