Fantastiskt

 
 
 
 
 
Farmen nu ock sedan är det jag som kryper i säng. Gör mig redo för veckan, ock startar med en förhoppningsvis ordentlig sömn. Idag har jag mixtrat en hel del med mejeriprodukter. Jag har gett mig på simpla mellanmål aka efterrätter, som jag inte kunnat drömma om att åstadkomma. Jag har gjort chai latte, bananglass ock chokladmousse. Alla tre har smakat riktigt fint. Känns oerhört braa att vidga min standard lite granna. Blicka utanför boxen så att säga, testa något nytt. Längtar efter att baka hela tiden. :)
 
Får önska er en fin vecka :) Jag kommer nog vara ganska osocial, med tanke på mitt pressade schema.
 
 Godnatt allihopa :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0