DON'T GO WASTING YOUR TIME

 
 
Godmorgon, eller godmorgon? Jag har varit vaken alldeles för länge för att säga godmorgon, så det är dags att vakna hörrni :) Pappa har precis varit här ock hjälpt mig att byta batteriet i bilen :) Blev lycklig av att höra motorerna gå igång för mig igen ;) Nu väntas jobb till 18.15 för min del :) Men detta blir nog en bra fredag :) Att bara få byta till en dagtid istället för att stänga gör ju dagen så mycket bättre. Dessutom så börjar jag 07.00 imorn, ock då kan det vara skönt att inte jobba till stängning dagen innan, för då får jag bannemig inte sova många timmar. Ikväll funderar jag på att lyxa till det med ost ock kex bland annat framför gladiatorerna :) Så gott! Kanske ska köra på lite vin också (y)
 
 
Men nu är det frukostdags :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0