12:36

 
 
 
 
Än så länge flyter dagen på. Snickrarna är i full gång sedan några timmar tillbaka.
 
Jag började min söndag med en sovmorgon till sex. Sedan efter någon timma framför tv:n, med en penna i andra näven, ock ett papper bredvid, så hade jag fått ner några saker som jag skulle behöva köpa för att börja min dag på bästa möjliga sätt när det kommer till dagens måltider. Klockan är halv ett ock jag har redan ätit två stycken mål. Ska om haltimman äta igen har jag tänkt. Är redan hungrig, men jag ska försöka hålla mina tider. Men det får inte gå för långt mellan mina mål, för då startar det där suget efter att vilja ha allt ... 2 timmar står det på mina anteckningar, så får vi se om jag kan sköta det under februaris 28 dagar.
 
Önskar mig själv lycka till med en klapp på axeln. Huvudsaken är att jag gör mitt bästa, eller hur :)
 
Havregrynsgröten gick att äta btw. Men jag tänker inte skryta med att det smakade braa, för så gott var det faktiskt inte. Men jag ska försöka äta det kanske tre gånger i veckan varjefall :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0