HELGA DAG

 
 
Idag har jag varit ganska rädd till ock från. Träd faller ner, luften fångar saker ock kastar sedan iväg dem med hästkrafter. Jag behövde få in lite ro under denna kväll. Nu har jag sänk en flaska vin framför idol-finalen. Jag känner hur alla känslorna svallar. Nyheter efter nyheter ramlar ut på gatan. Alla tar kliv efter kliv medans en annan trampar på samma gata i samma mönster. Som att hoppa hage. Men vet ni vad? Jag har alltid drömt stort. Jag tror på något vänster, eller jag hoppas att jag en dag är där jag vill. Men idag svallar känslor för mina vänner. Folk flyttar till hus ock bygger en framtid, medans en annan bakar lussekatter för första gången. Så är det, vi alla kommer klättra på, fast i olika hastighet. Nu har jag suttit ock läst en hel del på nätet ock jag känner mig så hedrad över allt jag ändå har i mitt liv.
 
Nu ska jag snart hoppa i säng med mina glädjetårar. Imornkväll blir det pinchoshäng, ock det ser jag galet mycket fram emot. XOXO
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0