GOD MORGON SOLSTRÅLAR

 
 
 
 
 
 
Så skönt att vakna ock se en himmel som är blå, en sol som strålar ock även vara medveten om att jag är ledig idag :D Planerar att storstäda, sedan så kanske man kan gå ut ock lägga sig i solen lite senare :)
 
 
 
Min helg alltsåååå! Första gången jag överraskande nog inte hade några problem med att tälta, även om festerna på campingen höll på till åtta dagen efter, ock sedan spann vidare på söndagen. Men satan vad kul det var :) Haha kommer hänga där nästa år också for sure!
 
 
 
 
Men nu ska jag inta en jobbarhelg, ock nästa helg så ska vi till brommö ock det blir tältning även då. Man kan tro att jag blivit en riktig glad campare som det även står på mitt armband, (som jag för övrigt borde slita bort nu), men ah att campa är fan kul. Sålänge det inte regnar vill säga (a)
 
Täckningen är det enda som man saknar där ute i vildmarken .. Skulle det hända något, typ komma något vilddjur, så hoppas man att man har lite action i bagaget, för någon annan lär inte veta vad vi utsätts för, men vi har de senaste åren haft det jävligt braa, så därav varför vi återvänder år efter år :) Man får helt enkelt överleva på sina egna livsefarenheter. Helt okeey ändååå!
 
Från förra året
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0