EN VANLIG TISDAGSMORGON

 
 
 
 
 
 
Min jobbarhelg gick bra, men vissa gånger gör vissa människor en så förbannad att det bara kokar över. I söndags blev jag så rasande på en människa att jag tog mig kraft att skälla ut honom. Jävla folk alltsåååå! Folk i butiken blev nog ganska förvånade att jag ens kunde med. Men man kan inte tillåta allting här i världen. Samma regler gäller för alla! Lika bra att ta ut ilskan med en gång, istället för att gå ock störa sig på saker utan att göra något åt det.
 
 
Hur som helst, igår efter jobbet så drog vi till Karlsborg ock spelade minigolf :) Så himla fint, ock det var skönt att skratta ur sig lite, för det vill jag lova att vi gjorde. Att miniolf ska vara så svårt ? Någon tur har jag definitivt inte!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0