Huvudvärk i vanlig ordning ...

 
 
Usch jag mår dåligt, ock något ännu värre är att jag får andra att må dåligt av min negativitet till mig själv. Jag dödar humorn i rummet kan man säga. Jag känner mig inte som mig själv, ock jag kan inte hitta problemet.. Hur som helst, nu är jag på riktning mot jobbet ock det är där jag kommer fira påsk. Men ändå, det känns ganska bra faktiskt. Där känner jag att jag kan vara mitt bästa jag typ.
 
 
Utöver om jag mår dåligt nu, så har jag en sprudlande känsla i kroppen inför festivalen i sommar alltsååå .. Kan ni fatta att vi ska få höra dessa låtar här i töreboda, av artisterna, på en helt ny scen ?! :D :D :D Alltså, jävlar vad jag läängtar! Många av mina favorit-house-låtar för tillfället kommer inta min by, kan ni fatta, min by alltsååå. Låtar som Ganjaman, Vidorra, UFO, Samsara, Ready, Bouncer med flera. Alltså, när jag känner mig på bott, då finns det bara en räddning, house-musik på hög nivåå. Yeepp, då mår jag så braaa! Så ni kan ju fatta hur glad jag blir, musiken räddar alla timmar på dygnet utan tvekan. Ock det känns väldigt okeey att de byter ut discotältet mot en ny scen istället.
 
 
Trevlig helg ock GLAD PÅSK på er, allesammans ! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0