ENSAM ÄR STARK

 
 
 
Jag är fortfarande kvar i leken, men mina dagar är späckade. Ikväll ska jag försöka göra en rejäl uppdatering om helgen som passerat. Men just nu räknar jag mina lediga dagar. Maj är pressat, ock för mig känns det helt fantastiskt! När jag tagit mig igenom hela maj, så har jag totalt haft 6 lediga dagar på hela den månaden. Känns så jävla skönt att bara få jobba just nu :) Ock det känns ännu bättre då jag för tillfället har det så jävla dåligt ställt. Lever jävligt fattigt just nu, som på hal is kan man säga. Ock lönen som kommer om först 2 veckor känns inte som någon budget att skryta med heller för den delen, så det här att jag inte ens har råd att tanka bilen, det känns lagom oskönt, men jag ska nog ta mig igenom detta.
 
Nu ska jag pysa iväg för ännu en extra-tid på coop :) Yepp, trevlig torsdag allesammans!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0