DETTA INLÄGGET SKREV JAG IGÅR ...

 
 
Men jag somnade ifrån allting...
 
Check på jobbarhelgen!
 
Då har jag också sett sex-filmen "fifty shades of grey". Jag blev ganska tagen faktiskt. Jag kunde inte slita mig ifrån den, men samtidigt så vet jag inte vad jag ska sätta för betyg faktiskt. Någonting inom mig fick mig att stirra mig blind på rutan ...
 
 
Idag är jag ledig ock imorn ska jag sluta tidigare än 18:15 för att åka till skövde ock byta dator. Lenovo, aldrig mera lenovo alltsåå! Acer ska det vara, utan tvekan! Idag ska jag träna, sätta upp insynsskydd på några fönster, tvätta, vattna ock fixa naglarna.
 
Hoppas ni har överlevt påsken, ock är redo för nya tag denna veckan :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0