BUBBELVATTEN

 
 
 
 
Denna låten, får bli dagens låt. Den har snurrat på repeat idag, ock jag njuter av den till max !
 
 
 
Haha, vilka problem jag har. I vanliga fall om man lever sig tillbaka till början av mitt liv fram tills förra året, så har alla prylar runt omkring mig varit en enda röra, alla dagar i veckan. Men jag har insett att jag fan har lärt mig att hålla iordning altsåååå. Jag städade i helgen när jag var ledig. Idag om tiden hade varit i förr, så hade jag behövt städa igen. Men fan det fanns ingenting.... Ock då sätter rastlösheten igång. Det är konstigt att jag kan sväva i tankar som att jag önskar att det fanns något att städa, bara för att det brukar vara så. Så fort man är ledig så städar man liksom, det är min rutin...
När det är rörigt, så är det sista man vill göra, men idag bad jag nästan om att få städa... Så vet ni vad jag gör. Hade en vägg i köket som är vit. Jag gick ner ock hämtade väggfärg ock målade den vita väggen vit. Det är tur att jag älskar hantverk alltsååå, när jag får för mig sådana här saker.
 
Nu har jag precis ätit mat, betalat lite räkningar ock skrivit en skaplig önskelista till mamma.
Ock vet ni vad, idag fick jag en tidig present av mamma. Jag sa "men mamma, man ger inte tidiga presenter". Hon bara "jo, det kan man göra". Fina mamma ♥
 
Väggdekor/Väggord Family where life 13x6 cm
 
 
 
John De Sohn till TÖREBODAFESTIVALEN. Välkommen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0