Tell me something, I need to know

 
 
Ett förlåt för ett kommande förlåt. Min lediga måndag, blev precis som idag, en upplaga av jobb. Behöver alla tider jag kommer åt för tillfället. Det känns ju inte görbraa, men jag måste försöka fokusera på annat, så då kan jobb komma att bli ett bra exemplar. Så på söndag blir det jobb för min del. Men lediga söndag, men jag måste! Hur som, jag tänker inte sitta ock gnabba, när det är såhär jag väljer att ha det.
 
 
Vad jag hade på hjärtat försvann i slaget om vad vi skulle ha på pizzan. Yeepp vi vill alla vara boss imellanåt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: CAmilla Gibson

Snygging !!!

Svar: ahmen duraaa !! :D
Maliin Johansson

2014-10-03 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0