Lancóme

 
 
Godmorgon. Känns skönt att vakna upp vid fem en måndag som denna då man är ledig. Har en hel del som jag ska göra idag. Först blir det en tur till gymmet eftersom förra veckan bjöd på alldeles för mycket godis ock alldeles för lite gym, 5 dagar vs.1 dag för att vara exakt. Balans, fast åt fel håll kallas det.
 
Igår när jag kom hem från jobbet, så kollade jag först på step up, som gick på tv:n. Sedan pallrade jag mig upp för att omhänderta mamma ock görans hem. Vattnade alla hennes blommor bland annat. Tog typ en halvtimme. Så jädrans mycket blommor hon har. Skulle aldrig palla att vattna så många blommor i längden, det är en sak som är säker. Haha
 

Hur som, har äntligen beställt en parfym som jag önskat mig något år nu ;) Efter att jag känt denna doft på Olivia, så var det bara ett måste till parfymsamlingen. Den luktar så jäääääävla gott! Fett dyr, men lätt värt det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0