Just another dreamer

 
 
 
 
 
Hej kompisar. Har haft sömnproblem inatt, ock vaknade med världens huvudvärk. Kände mig mer död än levande. Så jag hade inga andra val än att ringa ock sjukanmäla mig :( Hade aldrig pallat dagen med ett smile på läpparna. Så ge mig en andra chans, snälla!
 
 
Idag ska jag bara ta igen mig, käka alvedon ock hoppas att jag blir bättre under dagen.
 
Eftersom mitt personliga skick inte är något vidare, så får ni en bild på mina naglar som jag gjorde igår. Körde förvånansvärt en simpel färg denna gång :) Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitéten. Behöver skaffa mig en bra kamera, gärna en med en dosa som extra avtryckare, då kvalitéten inte är något att hurra för på min bilder. Någon som har några förslag på bra kameror, smidiga ock lätthanterliga, med bra funktioner ock kvalitét? Kasta förslagen hit gärna, vore guld värt! (a)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0