c'est la vie

 
 
 
 
 
Fullsmockat på gymmet idag :O Så jag körde några benövningar, sedan tillbringade jag den större delen i duschen ock bara lät vattnet falla precis som det idag gör utanför det alltid lika fyrkantiga fönstret.
 
Idag hade jag tänkt att åka ock hämta spån till mindy, min lilla gosepluffs till hermelinkanin. Men på min gata i stan, där gräver de guld idag under asfalten. Motsvarigheten blir en trottoarkant på 20 cm, ock med min kjol på bilen, så är jag alltså fast här hemma hela dagen. Finns ingen möjlighet att ta sig ut utan att repa designen. Men vädret ger mig tillåtelse att bara vara hemma ock softa på denna lediga måndag. Kan på något vänster alltså inte hitta något att klaga på för tillfället. Jag kan ju även med tummen rätt i näven säga att jag hoppas på att de ger mig payback på en riktigt fin övergång mellan trottoaren ock vägen när de är klara. Det är allt jag begär för stunden. Ha det fint på er !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0