Can't get enough

 
Igår vad det kalas för Fredrik :) Kvällen bjöd på överdrivet mycket skratt, imitation, mat, tårta, fina människor, lite skönsång ock god hallonsoda :) haha. En bättre fredag hade jag nog inte kunnat fått! Svårslagen stund helt enkelt!
 
Så himla fin bild!
 
 
 
 
Idag har jag spenderat alldeles för många timmar på åhlens hemsida. Får inte nog. Önskar att det kunde finnas en online-shop, för jädrar så mycket fint det finns :D
Sedan har jag experimenterat i köket med livsmedel. Efter en explosion i kolsyremaskinen, med ett utbrott som heter duga, så avslutade jag det kapitlet ganska snart. Fick så mycket "STÄD-göra", så tar en paus just nu, lite 90210 med andra ord.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0