When it rains, look för rainbows

 
Tjabba readers! Intalar mig själv att ni haft en bra helg, för glädjens skull. Min har, trots jobb, tro det eller ej, varit jättebra! Mitt humör har suttit där det ska, ock jag har skrattat när jag kanske igentligen inte borde. Men att le för de som inte gör, det gynnar en själv i slutändan. Att få någon annan att le, det är fint det.
 
Var i stan igår efter jobbet, ock umgicks med en bättre hälft av mig, min syster ock hennes sambo. Väldigt trevligt, lugnt ock skönt. Tog svängen förbi coop ock köpte hårfärg, ock försöker se att dagarna mot den 17:e november är mer få än vad som sant som det är sagt inte är. Då är det guldslingsdags igen, ock jag hurrar :D Så passar på att färga håret precis innan. Då håller det sig till den 29:e när pappa ska ha 50-års fest :) Köttbullar ock pannkakor, sist när jag färgade håret testade ju jag något nytt ock slängde i en röd nyans i delar av håret, men mesade lite med styrkan på den röda. Igår hittade jag en starkare färg enligt förpackningen, så en slutmesad jag ock nu räknar jag dagarna.
 
 
Utöver det, godnatt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0