Rooftop

 
 
Mina dagar är som alla karuseller på liseberg, lite av varje, men mestadels förjävla bra. Ett skrik av glädje! Ock att ha en pappa som har bivit utsett till årets företagare... Jaa som min broder sa, en stolt avkomma typ ;) Förhoppningsvis har jag fått några gener av engagemang som kommer visa sig framöver i mitt fantastiska liv. Jaa, grattis bästa pappa, du har vunnit årets företagare, vilket känns coolt, extra coolt att jag är suppleant för detta företag ? eller ;) haha nee, men så hima kul. Jag är så glad för hans skull. Han har kämpat på i både vått ock tort ock rott detta företag i ca 25 år. Jaaapp, där har vi fet fakta. En vacker dag blir jag nog också kändis ... (y)
 
Nudaa, lyssnar ni på Zara Larssons nya album eller ? :D :D :D Annars vet ni vad ni ska göra härnäst! Jag inväntar något smarrigt som reder sig i ugnen... MAT! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0