Mr. Probz - Nothing really matters

 
 
 
 
 
Mysig fredagsmorgon. Regnet smattrar på rutan ock denna låten spinner runt på repeat. Hörde denna låten igår när jag åkte till jobbet. Brukar aldrig lyssna på radio när jag åker bil, då jag ofta åker längre sträckor. Så det var mysigt att denna fina låten spelades på radion igår när jag åkte till jobbet. Bra time:ing. (y)
 
Behövde sova lite längre idag, då jag jobbade igår kväll. Men nu är klockan halv åtta, ock jag ska om dryga timmen pallra mig mot gymmet. Har jobbat hela veckan, så jag har verkligen legat på latsidan på mitt personliga plan. Dessutom har jag haft huvudvärk dagarna långa. Sitter även fastklamrat denna morgon, men det går bra.
 
 
Hoppas ni får en trevlig helg allesammans :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0