Everybody messed it up someday

 
 
 
 
 
Mitt humör, det är riktigt fint idag. Man skulle kunna ge mig värsta nyheten, ock jag skulle kunna ta det med en klackspark, så bra är det :)
 
Började min dag på gymmet, där ett lugnt gympass stod på schemat, pga min förkylning. Sedan promenerade jag hemmåt ock njöt av mitt fantastiskt goda, hembakta bröd, sedan en dusch på det.
 
Har tagit fram det som jag tänker julpynta i år med. Har satt upp adventsljusstakarna i alla utom 2 fönster, som får lysa standard fram till söndag, då alla fönster ska skrika julkänslor. Så jag tänker inte tända något innan, för det tycker jag man ska göra på 1:a advent :) Men att förbereda kan vara bra, om man känner att tiden är för liten. Blev även ett städarriv, när jag ändå höll på. Nu har jag precis startat en tvättmaskin ock har även stopppat in en ny hambakad limpa i ugnen. Nybakat is the shit. Man kommer på det först när man har gjort det. Att börja är att fortsätta.
 
Nu sitter jag ock sjunger lite till Olly Murs nya album, samtidigt som jag suger smoothie ur en burk med ett stort sugrör :) Ock eftersom jag grejjat hela dagen, så känns det nu oerhört bra att slå mig ner i soffan, tända lite ljus ock ta igen gårdagens tv-program.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0