En chans är det jag vill ha

 
 
 
 
 
 
 
Sådär, då har jag gjort min jobbarhelg :) Ska alldeles strax krypa ner i sängen, så jag kommer upp imorn.
Det har varit en fin helg ändå. I fredags morse när jag vaknade upp i skövde så fick jag ett sms att biljetterna till hunger games: the mockingjay del 1 fanns bokningsbara. Så väl hemma runt tolv så bokade jag dem. Det blir nice att gå o se premiären den 19:e november. Sedan när jag kom till coop vid tre så var helgen igång. Ett galet tryck på coop fick tiden att rusa iväg. Som om en bomb skulle utföras, samma bomb som emellanåt slår till i äggkartongerna. Japp, kabooooom förklarade jag för kunden ock visade lite matchande moves med armarna. Alltsååå jag ...
 
Nu var det längesedan som jag shoppade, så därför tyckte jag att jag var värd dessa skor här nedanför. Har sneglat på dem väldigt länge, ock nu var det dags att jag beställde dem. Feta tycker jag! 
Imorn är jag ledig, men att vara ledig en dag från coop innebär inte att jag kan ta det chill minsann. Har massa telefonsamtal att ta hand om ... Usch, den är okul. Sedan ska jag prioritera att sopa bort kallabaliken som är här hemma. Så får vi se hur mycket tid som blir över till glögg ock soffhäng därefter. stay coool.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0