141120

 
 
 
 
 
Jobbarhelgen gick fint, ock nu är vi snart redan inne på denna helgen, som för min del är arbetsfri. Men att införskaffa mig något tidsfördriv finns typ inte i någon del av min tankeverksamhet, då fritiden är knappt. Efter att ha satt den punkten så ställer jag mig själv en fråga om det där ens var en mening? Men jag hoppas ni förstår. (a) Vissa har ju förmågan att förstå mig när jag i själva verket inte ens talar klarspråk. Tack för den kvalitéten.
 
Hur som, i söndags efter jobbet så färgade jag mitt hår. Blev galet nöjd, ock dessa fina kommentarer från de gamla tanterna på byggden, puuuh, förlåt att jag är så dålig på att ta åt mig ock tackla de på rätt sätt. Men jag tänker aldrig sluta att lära mig själv, så länge jag får chansen. Vaknade upp på måndag morgon, det spratt i benen, lyckan var där, kanske för att guldslingsdagen var där, vad vet jag igentligen. Men japp, nu sitter guldslingorna i precis som i julas, ock jag är minst lika nöjd nu som då. Gjorde inte mycket utöver, men något, det gjorde jag.
 
 
 
Jobb, jobb, jobb. Igår efter jobbet drog jag till mariestad ock gick på Hunger games, the mockingjay part 1. Sjukt bra, som de föregångna filmerna. Så ni behöver ju inte ställa mig frågan om jag längtar till part 2...
 
 
 
 
Ock nu ska jag alldeles strax dra det sista strået i stacken ock avsluta här. Vill ju inte förstöra hela eran dag, mahaaa :) Idag var jag trött när jag vaknade så, vilade lite framför bonde söker fru ock big brother. Ska faktiskt beta mig igenom paradise här inom de närmsta minutrarna också. Så har jag gårdagens show hanterat. Sedan blir det jobb till 22.15.
 
Så vad händer då igentligen denna helgen? Joo, min mamma fyller år, så det blir kalas för henne varjefall :) Sedan behöver jag städa av här hemma, ock så har jag lovat mig själv lite egentid med vin, fotbad, ansiktsmask ock nagelfix. Det blir nog imorgon. Denna helgen är det även jag som sköter om pannan, ock värmen i lägenheterna. Så jag ska hålla mig på hemmaplan varjefall.
 
 
 take care.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0