Volvo V50 2.0D Business R-Design -10

 
 
 
 
 
En fin bild på mina fina tjejer från igår :) Först lite statshäng med Therese, sedan hem mot Marie ock hängde lite i trägården, innan vi drog oss mot stan igen, handlade en hel del godis, ock mötte sedan upp Sara ock Linda, för att spendera söndagskvällen i biosalongen :) haha vi såg "The other women", ock om ni inte sett den, se den! Galet bra film, kul dessutom (y) Jag älskar att skratta :) :*
 
 
Men nu om min måndag, jag är i extas eller något åt det hållet, överlycklig varjefall :) Idag kan man säga att efter en kass morgon på gymmet, där jag fick kramp mellan revbenen ock blev liggandes ute på gatan med en som hjälpte mig fokusera på andningen ock en som masserade mina fötter undertiden (jag vet, jag tyckte också synd om henne) så kunde jag bara traska hem utan någon större ansträngning, brassade upp en stor frukost med mackor, gröt, melon, kaffe ock chokladbars, ock gick sedan ut i solen. Då mådde jag helt plötsligt bra igen, så försökte koppla av lite ock njuta av värmen, men ganska snart ringde pappa med goda nyheter, vi kunde åka o kolla på bilen redan då, så nu var jag bra förväntansfull. Tror inte ens att jag kopplade av, för jag var i ett sådant läge, tror ni varit det med någon gång, haha ;) Väl i skövde, joominsann, nöjd tjej. Jag kom, jag såg, jag segrade, skrev på papprena på bilen, den är MIN :D Ska hämta den i nästa vecka, aaaaaaah! Tydligen volvos bästa ljud också överlag, aah det är perfekt för min del som lever på musik. Hoga shaka
 
Känns så himla braaaaa, trots utgifterna som den drar med sig ....
Dagen blev väldigt fin ändåå, dessutom, vilken leverans på solstrålar eller :) (y)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0